Polityka zwrotów i reklamacji

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji określa zasady i procedury związane z procesem zwrotów oraz reklamacji produktów zakupionych za pośrednictwem serwisu www.dbamyosklad.pl, prowadzonego przez Bartosz Ryłko.
  2. Wszelkie zwroty i reklamacje realizowane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, w tym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym.

II. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej, przesyłając je na adres e-mail: kontakt@dbamyosklad.pl lub listownie na adres siedziby: ul. Szkolna 16/6, 43-340 Kozy.
  3. Konsument powinien zwrócić towar w stanie nienaruszonym, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszt zwrotu towaru ponosi konsument.
  4. Zwrot płatności za zwrócony towar zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez serwis oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrotu towaru.

III. Reklamacje produktów

  1. W przypadku stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej zakupionego produktu, konsument ma prawo złożyć reklamację.
  2. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej na adres e-mail: kontakt@dbamyosklad.pl lub listownie na adres siedziby: ul. Szkolna 16/6, 43-340 Kozy, podając przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz dołączając dowód zakupu.
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. Konsument zostanie poinformowany o wyniku rozpatrzenia reklamacji drogą e-mailową lub listowną.
  4. W przypadku uznania reklamacji, konsument ma prawo do wymiany produktu na nowy, naprawy produktu, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, a także zwrotu kosztów poniesionych w związku z wysyłką reklamowanego produktu.

IV. Zwroty i wymiana produktów

  1. W przypadku zwrotów produktów zgodnych z powyższymi zasadami, konsument jest zobowiązany do odesłania produktu na swój koszt na adres: ul. Szkolna 16/6, 43-340 Kozy.
  2. Produkt zwracany lub wymieniany powinien być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz z kompletem wszelkich akcesoriów i dokumentów (np. paragon, instrukcje).
  3. Zwrot płatności nastąpi w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności za zamówienie, chyba że konsument wyraził zgodę na inny sposób zwrotu.

V. Postanowienia końcowe

  1. Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji może być zmieniana przez administratora serwisu. Zmiany będą obowiązywać od momentu ich opublikowania na stronie serwisu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszą polityką zwrotów i reklamacji zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikające z niniejszej polityki będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.

Kontakt:

Ta polityka zwrotów i reklamacji została stworzona z myślą o zapewnieniu konsumentom jak najwyższego poziomu obsługi oraz transparentności w zakresie ich praw i obowiązków.